Thursday, March 19, 2009

ehh ye ke ... artis atau orang melayu kita terlalu moden??

apa pendapat anda tentang kehidupan orang melayu kita sekarang..
memang x dapat dinafikan dunia semakin moden malah maju ke
hadapan tetapi adakah perlu kita meniru kemodenan
di atas kemajuan itu sendiri??
macam kata nabil " lu pikirlah sendiri"..

ini antara gambar yang aku dapat melalui rakan-rakan yang nakal macam aku.. hihi~ anda kenal dengan personaliti ini ?? ini antara contoh kemodenan kita tak termasuk lagi di dalam akhbar dan juga telefon.. macam2 aksi dan gaya yang boleh dilihat.. salah siapa ?? renung2kan dan selamat beramal ....

p/s : minta maaf sebab isu terlampau sensitif.. dah la baru nak tulis blog .. dah buka isu camni~ hahaha .. maafkan daku~



Ini adalah dari keratan akhbar hari jumaat 20/03/09 selepas 2 hari aku post isu nie...




renung-renungkan dan selamat beramal~ hihi

3 comments:

karipapsayur said...

Zakiah anas??? xpe.. orang tua yg body MANTOP!

Ripsta said...

ko citer nak lucah je dari dulu.. hehehe

p/s: dah berblog ye anda.. :P



Ripsta
http://ripsta.studios.my

eazy dizzy said...

hahaha... karipapsayur.. xper .. terbaik dari ladang/... hahaha

oit ripsta... mana de~ dulu ko yang ajar aku~ hahahah~ aku baru je nak merajinkan diri untuk berblogg~ hahaha .. karipapsayur ni hah yang banyak bantu aku~ huhuuhuh thanx ~