Wednesday, March 18, 2009

ehh ye ke ... eazy nak buat blog nie??

Ini adalah langkah pertama aku dalam dunia blog ni.. selalunya aku cuma jenguk-jenguk blog orang.. mostly sahabat sekolah menengah aku yang kini dah jadi seorang ibu (qast).. skang ni la 1st follower dan juga peng-edit page aku ni.. thanx qast .
mula-mula cam tak yakin nak buat blog ni.. tapi kena gak buat .. cam x percaya pun ada.. "ehh ye ke aku nak buat blog ni".. aku fikir memasing dah ada topik memasing.. so aku pun nak kutip isu apa ?? aku pun x tau.. so disebabkan aku nye main tagline Life is Not Eazy .. so aku akan cuba kupas isu-isu kehidupan yang selama ini semua orang fikir adalah mudah ..
cuba kita lihat sekeliling kita dan fikir sejenak untuk memberi ruang kepada diri memperbaiki kesilapan atau perubahan kepada diri..

aku pun x nak cam skema sangat.. so kita layankan aje.. aku akan cuba letak topik-topik yang agak panas dan ganas serta untuk peringatan pada diri ini. Jumpa pada langkah seterusnya .. see ya~

p/s: kawan2 .. sila tinggalkan komen dan cadangan anda untuk ruangan saya ini~ cadangan dari segi topik yang boleh saya paparkan atau apa-apa sahaja pandangan~ terima kasih atas sokongan anda~

5 comments:

Dewi'Dania said...

cayok2! hahaha welcome to blogger lifes!..wuhuu!

jayB said...

hehe.

selamat datang ke blogosfera..

:)

selamat berkarya~

Unknown said...

i suke layout blog nih! :D

Qastalani® said...

shee: Haku yang pilihkan layout inih!! Keh3..

Eazy, jgn nnt anak haku da pandai berlari, ko baru nk dtg melawat!

eazy dizzy said...

aiyakkk~ jangan le begitu karipap~ Hahahah :P ye ye~ aku datang melawat~ aku nak datang melawattt~ aaaaaaaaaaaaaaaa~