Tuesday, September 21, 2010

eh ye ke ... open house sensation !

hah.. citer pasal open house time raya ni ~ time ni nak kata save budget tak juga ~ makan free tu mmg confirm tapi bab nak travel tu rasa abis duit kat situ je kan ? baik ngaku ~ kalo tak nak ngaku takpe~ aku pun bukan bagi hadiah pun ~ hahaha :P

berapa banyak rumah dah korang singgah ni ? berapa open house yang korang tunggu nak dibuka ? aku pun xde la mengharap sangat jemputan open house sebab mostly aku rasa lebih selesa layan tv edisi raya kan .. hahaha ~ macam la aku layan tv sangat~ itupun aku layan tv kat umah family aku kat kuantan ~ penuh malam raya ngan citer seram + hantu~ merepek pun ada~ mak aku pun cam biasa la ngan tv kesayangan dia ~ aritu leh lak kitorang adik beradik bising ~ aku ngan adik aku nak layan citer sundel bolong ~ mak aku nak tgk citer susuk~ wahhh~ bila sekejap alih channel ni pastu alih channel tu ~ ngan aku terus x faham jalan citer ~ last2 aku bantai pi minum kopi kat kedai depan~ hahaha ~ tema tv raya tahun ni ~ citer seram ~ zzzzzzz...

so mari berbalik pasal citer open house ~ open house open house ~ aku rasa ada la 4-5 buah rumah kot tahun ni ~ sebab aku sendiri pun xtau nak beraya umah sapa~ errr kalo pi umah x gifren tu kira open house ke? hihihi
" Kami Laki Bini ingin mengucapkan selamat hari raya " LOL!
Kalo citer pasal open house ni kan~ mostly ramai orang citer pasal beraya rumah kawan yang dekat sekangkang kera ~ raya tahun ni kenapa aku cakap best ~ sebab ni la 1st time dalam sejarah kehidupan aku beraya sampai ke Pulau Pinang ~ Pulau Pinang ok ~ al-kisahnya ari selasa aritu Boss Funker FM a.k.a Awie ni ajak main gilerr~ dia kata jom pergi umah DJ Nian~ kat Perak~ aku okey je la sbb aku kat KL dah time tu~ siap suruh bawak baju spare tak tahan tu ~ owhh aku ni pun bijak pandai pakai baju biasa + bawak baju biasa (spare)~ lagipun dah petang time tu ~ kul 3 petang~

inilah dia gambar bila dah sampai Kg Lambor Kanan , Perak ~ 1st time gak ni ....

Aku &  Nian
Awie & Nian
                          










Family Nian - Awie - Aku
Nota : Terima Kasih Nian Sekeluarga atas layanan anda semua ! yeay !

Sampai lebih kurang kul 530 petang di umah Dj Nian.. lepak makan mee sup ! mmg kick ! Nian siap masak sayur ~ hahah~ sebab awie nak makan nasi ~ nasib baik la aku ni jenis makan skit tapi makan banyak kali~ .... tetiba awie sound ~ jom pergi Penang ~ apa ??? Penang ?? umah sapa ? ~ awie : umah Dj Arin lak ~ errrr @_@* blur ~ owhh ok ~ .... 

Jalan-jalan pergi penang pulak ~ sampai aje kul 10 malam ~ dang ding dong ~ boleh lak dalam keta tu sempat awie sound nak pergi Kelantan gak malam tu~ siap tgk GPS untuk budget timing ~ errr ~ kalo bertolak kul 11 malam ~ sampai Kelantan kul 230pg~ umah sapa ? Umah Salmah Serunding~ haaaa ? @_@*blur lagi sekali~ salmah serunding ?? hihihihihi

Mari usha gambar di rumah DJ Arin di Sg Dua Pulau Pinang !
Roti Benggali !! Aummm !
Aku & Dj Arin's Family


Nota : Terima kasih kepada Arin dan Family ~ sampai2 je ada KFC atas meja~ hehehe ~ serta menyediakan bilik tidur untuk kami berdua + uncle belikan tosai untuk brekfes ! yeah .. sayang korang !
untuk awie : aku x dpt merasa roti benggali tu ! GRRR !!


Dah beraya kat Pulau Pinang adakah kami akan ke Kelantan ? ohh tidak ~ sebab aku ada meeting di Kuala Lumpur ~ xde rezeki .... next time lak ok ! hihihi

Disertakan juga di sini majlis open house di rumah DJ Widy ... errr Dj Widy ni salah seorang warga Funker Fm ... aku suka Dj Widy... bukan2 .. adik dia ya ~ hahaha :P memain je ~ 

Awie - Widy - Ikaa - Aku - Eika

Dan Kami Rabbani Mix !









yang penting baju aku sama kaler ngan bakal mak mertua ~ salam salam ! hahaha 


Nenek Kebayan - Dj Zazs - Otomen Besar - DJ Affa - Dj Eika - Awie
Ammat Grimlock - DJ Widy - DJ Bung ? LOL






Gambar last tu warga-warga Funker Fm termasuk krew-krewnya ... aku hanyalah peminat setia mereka ! yeay~ janji dorang sporting ~ yeah ! ♥ Funker Fm ! aumm !

Err.. sebelum penutup tu ~ aku selitkan sekeping gambar kad raya bersama pantun untuk tatapan semua readers :P hahahahaha ! ini kad raya berani mati nye pantun ~ selamba ! ini kad raya special untuk bakal mak mertua aku~ Pn Norizan (berangan aje la aku ) statement berangan !~ tu yang dalam gambar kat atas tu~ yang aku salam mintak restu tu~ hahahah ! kalo korang nak kad raya ~ bagi alamat ~ tapi next year la plak ~ tapi xde la pantun camtu kan !



Hahahaha ! :P .. Sekian tamat cerita pasal open house raya tahun 2010 ! 

Note : some of pictures published here are others copyright. Thank you to DJ Widy (http://dilakochan.blogspot.com).



3 comments:

CaDLyNN said...

si dia itu bakal gf..
err..hi adik widy ;)

eazy dizzy said...

/me slap cadlynn !

CaDLyNN said...

asek kene tampo je aku ni...
grrrrrrrr...