Monday, September 20, 2010

eh ye ke ... update blog !

hah ~ aku ni duk baca blog orang je kan~ apa kata aku update blog yang aku sendiri rasanya dah setahun pun x update ~ hehehe ! so mari lah aku merajinkan diri untuk menghapdet blog...

antara punca-punca aku nak update blog antaranya ialah :

- kerja : yeah ~ sebab aku ni jenis suka jalan2 kat shopping mall sambil cuci mata ~ so boleh la update benda cambest kat mall di sekitar KL ni~ lagipun mmg dah nurani kerjaya aku kena pi jalan2 kan :P

-aktiviti : wow ni xyah cakap la .. sejak aku mengenali rakan2 baru yang begitu meriah~ macam2 aktiviti dah aku rajin follow dan buat .. terima kasih kepada radio FUNKER FM (www.funker.fm) yang bebetul mengubah hidup aku ~ selalunya weekend memerap kat rumah~ ngan dorang ni kalo leh aku nak join je setiap masa~

-lomo : yeah~ aku sudah menceburkan diri ke dalam dunia lomography ~ aku tinggalkan sementara dunia dslr ~

-gipren : aku xde gipren lagi~ hahaha kthanx bye

so kengkawan yang tetiba terselit nak baca blog aku ni~ aku cuba updatekan seberapa banyak yang boleh dan aku cuba updatekan apa yang aku rasa nak update kan :P ~ yeahhh !


2 comments:

dilakochan said...

Hahahah... dah tggl kan dunia slr ye?
Masuk dunia LOMO lak ye?

Bole lah sewa SLR pasni eh eh eh!
HAHAHAHA :p

eazy dizzy said...

boleh je :P hahahahah !